Aangekomen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne Haan - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne Haan - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Na een lange vlucht die maar niet voorbij leek te gaan.
Tijdens de vlucht zat ik naast een meisje dat ook via Wereldstage naar Curacao ging, dat was wel gezellig. Zoals altijd was het eten niet dat je dacht dat ga ik ff lekker eten (menu: pittige kipsate met rijst, pasta salade met mosterd :( maar een heel lekker toetje perzikken moese!) Nadat de 9 uur eindelijk om waren was het eerste welkom van Curacao een stikbenauwde vliegtuig slurf. Gelukkig ging de douane niet allemaal moeilijke vragen stellen over mijn lange verblijf. Buiten stond een medewerker van Wereldstage al te wachten die me naar de Kaya Andira 4 bracht.

Eindelijk ''thuis'' ik heb een ruime badkamer en een kamer (badkamer is ongeveer even groot als de kamer). in me kamer heb voldoende ruimte om alles kwijt te kunnen 2 grote kast, bureautje met een bureautstoel en natuurlijk me bed! (een heerlijke 2 persoons bed! dus languit en overdwars in bed). Nadat ik me kamer had verkend en wat luchtigers had aangetrokken verder kennis gemaakt met Sabine en Brian (de huisbazen) en met Tobi en Jade de honden. Tobi moest nog even wennen maar met een honden koekje was het zo goed. (liefde gaat door de maag! zeker bij Tobi)
Later kwam Bianca ook thuis dat is me huisgenootje hiermee heb ik samen mee gegeten en daarna nog even de stad in geweest voor een drankje.
Kortom heerlijk in de avond in me hempje en kortebroek gelopen.
Na het colaatje lekker naar huis gegaan en me koffers uitgepakt en op tijd gaan slapen (want het was een hele lange dag)

Vanmorgen natuurlijk alweer vroeg wakker heel fijn om 7 uur 's ochtend wakker worden op je vrije dag. Dus daarom zit ik nu om 8 uur 's ochtends me eerste berichtje te typen.

Voor vandaag staat een bezoek aan de supermarkt, het strand gepland. Morgen ga ik 's middag met Sabine, Brian en Bianca naar Sint Joris om te golfsurfen en Suppen (dan sta je op een surfplank en dan ga je peddelen, ziet er zeer apart uit)
Maandag word ik 's morgen bij Wereldstage verwacht en 's middags ga ik naar Betesda het veprleeghuis voor een kennismaking gesprek.

Verder ga deze periode ook nog wat dingen voor de Kerk van de Nazarener doen, wat inhoud dat ik betrokken ben bij het onderzoeken of er een kerk van de Nazarener in Curacao gestart kan gaan worden.
Joel waar ik dat onder andere mee ga doen komt 11 oktober naar Curacao voor een aantal dagen.

Nou ik ga stoppen en maar eens aan me ontbijt beginnen
Doeggies Anne

  • 29 September 2012 - 15:15

    Kees Hoed:

    Anne,
    Wat een leuke manier om contact te houden. Ik volg je. Is de zee daar echt zo blauw?
    Groetjes,
    je ouwe mees

  • 29 September 2012 - 16:44

    @@d:

    Leuk deze verslaggeving. Veel plezier en werk ze daar. @@d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 11264

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 01 April 2015

Werken op Aruba

28 September 2012 - 01 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: