Welkom - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Anne Haan - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Anne Haan - WaarBenJij.nu

Welkom

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Augustus 2012 | Nederland, Velserbroek

Hoi allemaal,
welkom op mijn reisverslag!

28 september vertrek ik naar het mooie curacao!
Ik zal hier 6 maanden gaan verblijven!
Wat ik ga doen? ik ga als vrijwilliger werken in verpleeghuis Betesda!
http://www.betesdacuracao.com/

Ik ga wonen in een studentenhuis vlakbij het verpleeghuis.
mijn adres wordt:
Kaya Andira 4
Willemstad Curacao.
telefoonnummer: +31641370193

in dit reisverslag gaan jullie al mijn belevenissen volgen!
groetjes Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11268

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 01 April 2015

Werken op Aruba

28 September 2012 - 01 Januari 2013

Curacao

Landen bezocht: